| Data
spotkania |
Temat |
Prowadzący |
| 20.05.2019 |
Trzy
sztuczki, czyli TIKowe podsumowanie. |
Joanna
Krzemińska |
| 13.05.2019 |
Dobry
obywatel to kto? Jak kształtować kompetencje obywatelskie z "Matematyka
bez reszty" i "Metoda projektu" |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| 1. Polska to moja ojczyzna. |
| 2. Jestem obywatelem Europy. |
| 3. Świat moim domem. |
| 06.05.2019 |
Moje
ulubione generatory kart pracy |
Monika
Kapuśniak |
|
| 29.04.2019 |
Milionerzy
są wśród nas |
Monika
Kapuśniak |
| 15.04.2019 |
Uczeń
i start-up. Jak uczyć biznesu w szkole? |
Wojciech
Pitura |
| 08.04.2019 |
"Dziecko
w świecie języków" czyli o kształtowaniu kompetencji kluczowych w
zakresie wielojęzyczności w "Matematyka bez reszty" i "Metoda
Projektu" |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| 1. Kiedy dzieci uczą się języka? |
| 2. Doświadczenia bazą kompetencji językowych. |
| 3. Potrafię więc porozumiewam się |
| 01.04.2019 |
"Zaprezentuj
się". Garść pomysłów na prezentacje. |
Joanna
Krzemińska |
|
| 25.03.2019 |
"TIK
w projekcie na specjalne zamówienie", czyli narzędzia TIK w
integracyjnych projektach. |
Zyta
Czechowska i Jolanta Majkowska |
| 18.03.2019 |
Metoda
projektów i współpraca międzyszkolna. Jak sprawić, by to uczniowie przejęli
odpowiedzialność za naukę. |
Joanna
Krzemińska |
| 11.03.2019 |
Matematyka
wokół nas, czyli kształtowanie matematycznych i przyrodniczych kompetencji
kluczowych z „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu”. |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| 1. Matematyka królową nauk – jest wszędzie. |
| 2. Uczymy się poprzez obserwacje i kalkulację. |
| 3. Wiem, umiem, potrafię, czyli kształtowanie postaw poprzez
szkolne doświadczenia. |
| 04.03.2019 |
Igrzyska
sportowe na mądrą głowę |
Monika
Kapuśniak |
|
| 25.02.2019 |
Kiedy
uczniowie uczą się uczyć? Kompetencje kluczowe w zakresie uczenia się z
wykorzystaniem TIK i zasobów „Matematyka bez reszty” i "Metoda
projektu". |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| Cele: |
| 1. Kiedy dzieci się uczą, czyli jakie czynniki mają wpływ na
proces uczenia się. |
| 2. Indywidualizacja sprzymierzeńcem uczenia się. |
| 3. Podmiotowość ucznia w edukacji – jak wspomagać uczenie się. |
| 18.02.2019 |
Gry
planszowe i ich rola na zajęciach |
Joanna
Krzemińska |
| 11.02.2019 |
"TIK
na specjalne zamówienie", czyli jak wdrażać nowoczesne technologie w
edukacji dzieci z SPE. |
Zyta
Czechowska i Jolanta Majkowska |
| 04.02.2019 |
Quizlet
na życzenie - dla dyslektyków jak marzenie. |
Monika
Kapuśniak |
| Powtórka z Quizlet oraz pomysły na wykorzystanie aplikacji w
klasie i w domu. |
|
| 28.01.2019 |
Filmowe
lekcje |
Joanna
Krzemińska |
| Jak tworzyć filmy na lekcjach przy użyciu programów: magisto,
filmoraGo i movieMaker |
| 14.01.2019 |
Kompetencje
osobiste i społeczne w procesie uczenia się, czyli o tym jak wykorzystać TIK
w ich kształtowaniu podczas pracy z "Matematyka bez reszty" i
"Metoda projektu" |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| cele: |
| 1. Pozyskiwanie wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i
społecznego. |
| 2. Nabywanie umiejętności pracy w grupie oraz samodzielnego
rozwiązywania problemow. |
| 3. Kształtowanie postaw poprzez stosowanie zasad współpracy i
porozumiewania się w sytuacjach zadaniowych. |
| 17.12.2018 |
Tajemnicze
lekcje, czyli pomysł na zajęcia w ruchu |
Joanna
Krzemińska |
| Webinar o stacjach, bieganych dyktandach i escape room. A
wszystko przy wykorzystaniu technologii |
| 10.12.2018 |
Czy
Boże Narodzenie z TIK jest możliwe, czyli jak rozwijać kompetencje kluczowe w
zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej z "Matematyka bez
reszty" i "Metoda projektu" |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| 1. Poznanie obszaru kompetencji kluczowych w zakresie
świadomości i ekspresji kulturalnej. |
| 2. Korelacja z innymi kompetencjami kluczowymi w temacie Bożego
Narodzenia. |
| 3. Karty pracy, film i interakcje edukacyjne w nauce przez
zabawę z TIK. |
|
| 19.11.2018 |
Mentorowe
Inspiracje - Kody QR i inne szaleństwa |
Joanna
Krzemińska |
| 12.11.2018 |
Jak
rozwijać kompetencje kluczowe uczniów z wykorzystaniem TIK? |
Monika
Piechowicz-Kruk |
| 1. Co to jest kompetencja i czym się różni od suchej wiedzy
teoretycznej? |
| 2. Czym sa kompetencje kluczowe i dlaczego warto im sprzyjać? |
| 3. Jaką rolę odgrywa TIK w rozwijaniu kompetencji kluczowych
uczniów na przykładzie "Matematyki bez reszty" / "Metody
projektu"? |
|
| 22.10.2018 |
e-książka
na 3 sposoby |
Joanna
Krzemińska |
| Storybird, issu i toondoo bez tajemnic :) Jak wykorzystać
narzędzia cyfrowe na zajęciach językowych. |
|
| 24.09.2018 |
Mentorowe
Inspiracje - Kodowanie na humanie |
Joanna
Krzemińska |
| 17.09.2018 |
Aktywna
Tablica 2018/2019 Spotkanie drugie |
Monika
Kapuśniak |
| Wszystko o Quzilet |
| 04.09.2018 |
Aktywna
Tablica Spotkanie Pierwsze 2018/2019 |
Monika
Kapuśniak |
| Aplikacja genial.ly |